بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چطور از پاور بانک استفاده کنیم ؟

چطور از پاور بانک استفاده کنیم ؟

آیا شما هم از تمام شدن شارژ گوشی و تبلت‌تان در خارج از خانه خسته شده‌اید؟ یکی از بهترین روش برای شارژ کردن وسیله‌های الکترونیکی خود تهیه کردن پاوربانک است. اگر جزو افرادی هستید که از گوشی خود زیاد استفاده می‌کنید و زیاد به مسافرت می‌روید، شک نکنید که به یک پاوربانک نیازمندید.


چطور از پاور بانک استفاده کنیم

بعد از خرید پاوربانک برای استفاده اولیه، این محصول نیازمند به شارژ است. بعد از تهیه وسیله، طرز استفاده از پاوربانک برای بار اول، بهتراست دفترچه آن را مطالعه کنید. برندهای مختلف دستور عمل‌های متفاوتی را در رابطه با استفاده و شارژ اولیه پاوربانک دارند.

بعد از مطالعه دفترچه، بسته به برند پاوربانکی که تهیه کرده‌اید، آن را باید برای مدت زمان مشخصی شارژ کنید. برای شارژ کردن پاوربانک ابتدا سر USB را به یک آداپتور و سپس سر دیگر را به پاوربانک وصل کنید و زمان شارژ وسیله، به ظرفیت آن بستگی دارد. برای شارژ کردن پاوربانک از شارژ کردن آن در لپ‌تاپ و یا هر وسیله دیگری خودداری کنید.


چه اندازه شارژ اولیه برای پاوربانک مورد نیاز است

سؤالی که برای اکثر کسانی که اقدام به تهیه پاوربانک کرده‌اند این است که آیا پاوربانک شارژ اولیه نیاز دارد؟ برای جواب این سؤال باید گفت که بله برای شارژ اولیه به مدت زمان طولانی‌تری نیاز است. روش اصولی شارژ اولیه پاوربانک ابتدا این است که دفترچه مربوط به ‌وسیله را مطالعه کرد. برای اطلاع از شارژ شدن پاوربانک، اکثر دستگاه‌ها دارای چهار چراغ LED هستند. اگر این چهار چراغ به‌صورت هم‌زمان روشن شوند به معنی شارژ کامل پاوربانک است و اگر چراغ پاور در حالت چشمک‌زن قرار داشت بدین معنی است که کاملا شارژ نشده است.

نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام


نگهداری از پاوربانک برای افزایش طول عمر

یکی از مهم‌ترین موارد در طولانی‌تر کردن عمر وسیله‌های الکترونیکی مراقبت و شیوه نگهداری از آن‌ها است. بعضی از افراد برای استفاده بیش‌ازحد از پاور بانک از شارژ شدن کامل آن خودداری می‌کنند و هر یک ساعت و یا نیم ساعت یک‌بار آن را به شارژ می‌زنند که این خود باعث از بین رفتن باتری می‌شود.

از کابل‌های کوتاه برای شارژ کردن پاور استفاده کنید، زیرا کابل‌های بلند جریان برق زیادی را هدر می‌دهند و وقتی‌که طول سیم بلندتر باشد مقاومت در جریان انرژی هم افزایش پیدا می‌کند و همچنین باعث کاهش چشم‌گیری در ولتاژ می‌شود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده